برای سفارش تابلوفرمان به یکی از دو روش زیر می‌توانید عمل کنید.

  • تماس با واحد فروش و سفارش محصول مورد نظر

  • دانلود فرم سفارش، پرکردن و ارسال آن توسط شبکه های اجتماعی و آدرس ایمیل

سفارش تابلوفرمان

دانلود فرم سفارش تابلو هیدرولیک
دانلود فرم سفارش تابلوفرمان
دانلود فرم سفارش تابلو نجات اظطراری

تابلو فرمان‌های خاص

تابلو‌فرمان‌های خاص

سفارش خاص به مواردی اطلاق می‌شود که حداقل یکی از شرایط ذیل برای آن صادق باشد:

  • در ساخت آنها به قطعاتی با سایز، توان و یا برند غیر معمول نیاز باشد.
  • شرایط محیطی محل نصب تابلو فرمان و کلاس حفاظتی قطعات و محفظه مورد استفاده در محصولات مطابق شرایط محیطی – روشنایی، حرارت، رطوبت، گرد و غبار و تهویه باشد.
  • ویژگی مورد نظر مشتری در محدوده قابلیت‌های متعارف محصولات شرکت نباشد.


سفارش محصولات خاص

برای سفارش تابلوفرمان‌های خاص لازم است با واحد فروش شرکت تماس بگیرید. قیمت و زمان تحویل پس از بررسی سفارش توسط کارشناسان شرکت دیاکو آسانبر، تعیین خواهد شد.


سفارشات خاص تحت پوشش رویه تعویض یا عودت نخواهند بود و شرکت در قبول یا رد درخواست مشتری مختار خواهد بود. بدیهی است درصورت موافقت با تعویض یا عودت سفارشات خاص، مشتری موظف به پرداخت هزینه های احتمالی برای دمونتاژ یا جبران گارانتی قطعات می‌باشد.
تغییرات سفارش قبل از تولید محصول امکانپذیر بوده ولی، امکان اجرا، قیمت و زمان تحویل پس از بازنگری مجدد سفارش به مشتری اعلام خواهد شد.
 تغییرات سفارش پس از تولید محصول مشمول کلیه هزینه‌های احتمالی ناشی از حمل و نقل مجدد، طراحی و ساخت مجدد، ضایعات، تفاوت قیمت قطعات نصب شده جدید و جبران گارانتی قطعات دمونتاژ شده می‌باشد. این تغییرات شامل اصلاح مواردی که ناشی از اطلاعات نادرست مشتری بوده نیز خواهد شد.

شرایط و ضوابط

مشتری پس از تکمیل و تائید فرم سفارش، آنرا به یکی از روشهای مراجعه حضوری، ارسال از طریق کانال شبکه‌های اجتماعی و یا وب سایت برای واحد فروش ارسال می‌نماید. چنانچه فرم سفارش به نمایندگی از مشتری توسط کارشناس فروش شرکت تکمیل شود، برای دریافت تائید مشتری برای ایشان ارسال خواهد شد. تائید مشتری در قالب نامه کتبی یا مهر کردن فرم سفارش و ارسال از طریق کانال شبکه‌های اجتماعی مورد قبول می‌باشد. به دلیل احتمال بروز مشکلات ناشی از نقص اطلاعات و یا عدم همخوانی مشخصات سفارش با پروژه مشتری، دریافت تائید سفارش بصورت شفاهی یا تلفنی امکانپذیر نمی‌باشد.

  • مسئولیت صحت اطلاعات مندرج در فرم سفارش و عواقب احتمالی ناشی از نادرستی آن در صورتیکه توسط شرکت قابل تشخیص نباشد، بر عهده مشتری می‌باشد.

  • مشتری موظف است برای اطلاع دقیق از قیمت محصولات و زمان تحویل پیش از سپردن تعهد به کارفرمای خود، موارد را با واحد فروش شرکت هماهنگ نماید.

  • در خصوص مشتریان عادی قطعی کردن سفارش منوط به پرداخت پیش پرداخت یا تسویه طبق پیش فاکتور می‌باشد. در ارتباط با مشتریان اعتباری قطعی کردن سفارش منوط به مانده اعتبار ایشان یا پیش پرداخت می‌باشد. قیمت و زمان تحویل سفارشات قطعی، در تعهد شرکت می‌باشد. چنانچه در فاصله زمانی ارسال سفارش تا قطعی شدن آن تغییراتی در قیمت و زمان تحویل رخ دهد، صورتحساب صادر شده بر مبنای قیمت و زمان جدید خواهد بود وتحت هیچ شرایطی افزایش قیمت به سفارشات قطعی شده تعلق نخواهد گرفت. قطعات /محصولات بازرگانی مشمول این طرح نخواهند بود. پس از تحویل، هیچگونه کاهش قیمت مشمول محصول نخواهد شد.

  • چنانچه پس از انقضای تاریخ پیش فاکتور، مشتری نسبت به پرداخت وجه یا تسویه اقدام نماید و در طی این زمان قیمت محصول افزایش یافته باشد، مشتری ملزم به پرداخت تفاوت قیمت خواهد بود. در غیر اینصورت تعهدی بر عهده شرکت نخواهد بود.

  • در خصوص فروشگاه اینترنتی، پس از ثبت سفارش مادامیکه پرداخت صورت نگیرد، سفارش قطعی نخواهد بود. لذا در صورت تغییر قیمت مشتری ملزم به پرداخت مطابق قیمت جدید خواهد بود. چنانچه در فاصله زمانی ثبت سفارش تا پرداخت، موجودی کالا به اتمام برسد و موجود کردن مجدد آن امکانپذیر نباشد، هیچگونه تعهدی برای تامین آن بر عهده شرکت نخواهد بود.

  • لیست قیمت محصولات بر مبنای جزئیات قطعات پیش فرض مورد استفاده ، نوع، توان و برند تهیه شده و بدیهی است حق تغییر نوع و برند قطعات مورد استفاده برای این شرکت محفوظ بوده و نیازی به دریافت تائید از سمت مشتری نمی‌باشد. چنانچه در مواردی مشتری الزام به استفاده از قطعات متفاوت داشته باشد، ضمن درج جزئیات آن در فرم سفارش، ملزم به پرداخت تفاوت قیمت ایجاد شده، خواهد بود.

  • جزئیاتی از قبیل ابعاد و وزن محصول یا نوع و برند قطعات مورد استفاده در گذر زمان دستخوش تغییرات احتمالی خواهند شد. این امر منجر به تفاوت احتمالی ظاهری و عملکردی محصول خواهد شد. شرکت الزامی در تولید محصول با مشخصه ظاهری یا عملکردی مطابق گذشته نخواهد داشت.

  • کلاس حفاظتی قطعات و محفظه مورد استفاده در محصولات مطابق شرایط محیطی – روشنایی، حرارت، رطوبت، گرد و غبار و تهویه مندرج در استاندارد ملی مرتبط از نوع IP20 می‌باشد. چنانچه شرایط محل نصب مغایر با موارد مذکور می‌باشد، می‌بایست در فرم سفارش توسط مشتری مشخص گردد.

  • تابلوهای فرمان بصورت پیش فرض برای اتصال به شبکه برق تثبیت شده شهری با تلرانس حداکثر 5% طراحی و ساخته شده است. برای سه فاز  380 vAC ±5% و برای تکفاز 220 vAC ±5% – در ارتباط با موارد ذیل حتماً در هنگام سفارش گذاری با فروش هماهنگی لازم را بعمل آورید:
    ولتاژ/تلرانس برق ورودی از مقدار مجاز بیشتر باشد.
    برای تامین ولتاژ ورودی از ژنراتور استفاده می‌شود.
    استفاده از تابلو برق مشترک برای آسانسور با سایر تجهیزات ساختمان
    وجود ترانسفورماتور در مسیر تعذیه تابلو برق آسانسور
    ​​​​​​​در این موارد استفاده از استابلایزر و تجهیزات مناسب برای حفاظت تابلو فرمان در برابر نوسانات و اضافه ولتاژ الزامی می‌باشد.

  • محصول ارائه شده به مشتری متناسب با مشخصات مندرج در فرم سفارش جهت نصب در پروژه مورد نظر تولید شده است. لذا برای استفاده از آن برای سایر پروژه ها و یا مشخصاتی خارج از موارد مندرج در فرم سفارش، نیاز به هماهنگی مجدد با واحد فروش می‌باشد.

  • مشتری ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملهای شرکت در ارتباط با شرایط حمل، چیدمان، نگهداری، نصب و راه اندازی محصول می‌باشد.

  • نمایندگان، عاملیتهاي فروش و فروشگاههایی که اقدام به خرید حجمی محصولات می‌نمایند، علاوه بر موارد فوق ملزم به اجرای دستورالعمل فروش برون سازمانی شرکت نیز می‌باشند. در صورت عدم رعایت مفاد دستورالعمل فوق، عواقب و خسارتهای احتمالی ناشی از آن به عهده ایشان می‌باشد.

  • کلیه محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی عرضه می‌شوند، مطابق مشخصات پیش فرض شرکت تولید شده و قابل تغییر نخواهند بود. پیشنهاد می‌گردد مشتری قبل از اقدام به خرید به منظور استعلام جزئیات مورد نظر که ممکن است در سایت به آن اشاره نشده، از خدمات مشاوره استفاده نماید.

  • ارسال محصول یا قطعات فقط در صورتیکه مجوز خروج توسط بخش فروش صادر شده باشد، امکانپذیر خواهد بود. بدیهی است بخش توزیع در قبال مواردی که مجوز خروج آنها صادر نشده باشد، پاسخگو نخواهد بود. ارسال خریدهای اینترنتی فقط منوط به تائید وصول وجه واریزی به بانک مقصد بوده و صرفاً فیش یا رسید اینترنتی پرداخت برای ارسال کفایت نمی‌کند. لذا نزدیکترین زمان ارسال یک روز کاری شرکت بعد از پرداخت می‌باشد. بدیهی است در صورت عدم تائید وصول مبلغ واریزی، این زمان به تعویق خواهد افتاد.

  • محل تحویل محصولات جلوی درب انبار شرکت در روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 17 عصر می‌باشد. تحویل در روزها و ساعتهای خارج از این زمان، مشتری ملزم به هماهنگی با بخش فروش می‌باشد. نوع خودرو و شرایط حمل می‌بایست متناسب با ابعاد و وزن محصول بوده و نحوه بارگیری، ارتفاع بار و رعایت اصول ایمنی مطابق ضوابط حمل و نقل بین شهری مصوب راهنمایی و رانندگی انجام پذیرد.

  • چنانچه مشتری تمایل داشته باشد از خدمات حمل شرکت استفاده نماید، ملزم به پرداخت هزینه حمل طبق تعرفه می‌باشد. این تعرفه بر اساس حجم یا وزن، تعداد، مسافت مقصد، طرح ترافیک یا محدوده کاهش آلودگی هوا محاسبه خواهد شد. تحویل در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آنها و یا بزرگراه‌ها، خیابانها و پارکها امکانپذیر نبوده و لازم است آدرس محل تحویل دقیق و قابل استناد باشد.

  • ساعت تحویل سفارشات تقریبی می‌باشد. بدیهی است عواملی همچون ترافیک، شرایط جوی و اولویت سفارشات دیگر بر آن تاثیر گذار خواهد بود. مشتری می‌بایست قبل از سپردن تعهد زمانی یا هماهنگی با عوامل خود از زمان دریافت سفارش اطمینان حاصل کند.

  • چنانچه در زمان بررسی و زمانبندی ارسال مشخص گردد که نشانی یا منطقه محل تحویل به اشتباه ثبت شده، مشتری ملزم به پرداخت مابه التفاوت هزینه حمل قبل از ارسال می‌باشد.

  • مشتری ملزم به تعیین و معرفی شخص تحویل گیرنده می‌باشد.

  • جهت تحویل محصول وجود معرفی نامه و کارت ملی تحویل گیرنده الزامی می‌باشد. در صورت عدم حضور شخص معرفی شده ویا عدم ارائه کارت شناسایی معتبر، محصول عودت گردیده و تحویل مجدد منوط به پرداخت مجدد هزینه حمل خواهد بود. تحویل گیرنده لازم است در هنگام تحویل تعداد اقلام سفارش با رسید تحویل را کنترل و در صورت مغایرت از تحویل آن خودداری نماید. بدیهی است تحویل گرفتن سفارش به منزله تائید سلامت ظاهری و تعداد اقلام آن بوده و درخواستهای احتمالی در آینده در خصوص مغایرت تعداد و آسیبهای ظاهری و فیزیکی، مورد پذیرش نخواهد بود.

  • کلیه محصولات با بسته بندی استاندارد این شرکت ارائه می‌‌‌گردند. چنانچه مشتری تمایل به استفاده از بسته بندی به روش دیگری دارد، می‌بایست نوع بسته بندی مورد نظر خود را بهنگام سفارش مشخص نماید. بدیهی است تفاوت هزینه بسته بندی بر عهده مشتری می‌باشد.

  • در صورت ارسال به شهرستان، هزینه حمل محصول از محل انبار شرکت تا باربری مورد نظر شرکت، محاسبه و توسط مشتری پرداخت می‌گردد. هزینه حمل از باربری تا مقصد بصورت پسکرایه بر عهده مشتری خواهد بود. شرکت هیچگونه مسئولیتی از بابت صدمات احتمالی محصول در زمان حمل توسط باربری را نمی‌پذیرد. از اینرو پیشنهاد می‌گردد مشتری نسبت به بیمه با ارزش واقعی محصول اقدام نماید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید